Avatar billede Redonkeyless Nybegynder
10. august 2009 - 21:31 Der er 5 kommentarer

Gta 4 endnu en tråd

Hey Eksperter

Sidder sq her med en lidt skuffet fornemmelse. Købte gt4 idag, efter jeg så Ign's reviews på det de kaldte en mulighed for Game for the Year!
Self var det ikke Pc udgaven de testet fordi så ville der jo være blevet sagt noget og det sindsyge høje krav det skal til bare for at at køre et spil der ikke hakker.. har seriøst sat alt ned i low incl opløsningen og det hakker stadigvæk. har updateret mines drivers kørt div cleans.. er der virkelig intet at gøre?

min comp
Hp dv5
Amd Athlon duelcore 2.10 Ghz
4 k Ram
Ati 3450 512 mb ddr2 shared 1700 mb
Vista

kan bare ikke forstå det slet ikke vil fungere bare lidt optimalt
har jeg ret til reklamtionsret eller hvordan ser det ud
10. august 2009 - 22:57 #1
... Øhhh... en nævnte Gta 4 et nyt 3D Program siden det er lagt i den kategori ?

Burde nok have være i kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/ ...

---

Iøvrigt velkommen til ...
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede mall Nybegynder
10. august 2009 - 23:30 #2
Så vidt jeg ved, så har du ikke ret til at bytte spillet.
Du har kunnet læse minimumskrav inden du åbnede spillet, så kunne du ha sammenlignet med din pc bagefter.

Ting du kan gøre for at det ikke hakker ligeså meget:
1. Sænk opløsningen til 800 x 600, eller hvad der nu fungerer bedst på din skærm. Det er grimt, men det virker de fleste gange.
2. Deaktiver Aero i WIN Vista imens du spiller.
- Det gør du ved at højreklikke på dit spil ikon, vælge egenskaber, vælge fanen kompatibilitet og herefter sætte hak i: Deaktiver skrivebordsopbygning.
3. Tilføje alle patche's som er udkommet til spillet.

Jeg har ikke den store forstand på hardware, men umidelbart ville jeg mene at det er dit grafikkort som ikke er optimalt. Mener at have hørt et sted, at det er noget hø når der er shared memory.

Håber det virker :)
Avatar billede Redonkeyless Nybegynder
11. august 2009 - 22:20 #3
fedt tak harry fordi du lige kunne hjælpe med med det :/..

takker mall vil jeg lige forsøge at gøre gir lige lyd fra mig imorgen
Avatar billede Redonkeyless Nybegynder
13. august 2009 - 09:33 #4
det fungere stadigvæk ikke tæt på normalt.. altså når jeg sætter grafikken helt ned står der at den kun bruger 204 mb af min grafik? så burde jeg ihvertfald min ha 296 mb på den unsheared side
13. august 2009 - 09:50 #5
I denne kategori som du har valgt http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/3D/Andre/ kigger typisk 'folk' der har en eller anden forstand på "3D programmer", som egentlig ikke er dit problem/spørgsmål...

I kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/ kigger typisk 'folk' der har en eller anden forstand på det som er dit problem/spørgsmål...

Derfor kommer der nok ikke så meget response her som du ser...