Avatar billede Slettet bruger
09. august 2009 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Erfaringer med Mobil2kr.dk

Jeg overvejer at købe en mobil fra hjemmesiden mobil2kr.dk.

De har enormt lave priser. Så jeg ville høre om i har nogle erfaringer med siden? Dårlig kundeservice osv.

Og lige en anden ting:

Jeg kigger på en HTC Touch Diamond 2 eller en HTC Magic. Kan i anbefale en af dem? Hvilken burde jeg vælge?
Avatar billede glob Nybegynder
09. august 2009 - 15:57 #1
Jeg har haft dem begge og Magic er bedst efter min mening
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2009 - 16:14 #2
Så jeg ville høre om i har nogle erfaringer med siden? Dårlig kundeservice osv

Jeg har kun gode erfaringer med Telenors kundeservice!
Avatar billede elkoger Nybegynder
09. august 2009 - 17:15 #3
har et par kammerater der har købt magic'en på siden, uden problemer, de havde telefonen dagen efter :)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2009 - 18:37 #4
Det lyder alt sammen godt. Jeg hælder nok også mest mod HTC Magic.

Også mobil2kr.dk. Jeg er ret imponeret over deres lave priser. Var godt nok lidt mistroisk, da jeg først så det. (er jeg stadig lidt) ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2009 - 00:18 #5
Elkoger: Jeg opretter et spørgsmål med 30 point til dig, hvis du vil ha dem
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2009 - 00:29 #6