Avatar billede tholse Nybegynder
09. august 2009 - 13:43 Der er 1 kommentar

Hdmi fra bærbar til LED virker ikke..

Hejsa..

Jeg har lige købt mig en Acer Aspire 6930ZG og et Samsung LED UE40B6050, disse har begge to HDMI og når jeg sætter et kabel i gider det kun nogle gange at udvide eller klone mit skrivebord..
Jeg har prøvet forskellige HDMI kabler, prøvet alle udgange på fjernsynet og intet lader til at virke..

Kan der være noget indstillingsmessigt der ikke står rigtigt?..

Håber i kan hjælpe..

Tholse
Avatar billede tholse Nybegynder
10. august 2009 - 17:51 #1
Er der ingen der har et bud på dette her problem?...

Det er et ATI grafik kort der sidder i computeren, og har prøvet at få både det der catalyst program og windows til at finde LED skærmen, men det vil de bare ikke..

HJÆÆÆÆLLLLPP...