Avatar billede jnrmgs Juniormester
05. august 2009 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Meddelelser væk efter komprimering

Hej!

I får ville min Outlook Express komprimere mine meddelelser i OE. Men et eller andet gik tilsyneladende galt. Møgprogrammet har slettet alle meddelelser i Indbakke, og i en anden mappe!

Jeg kan se at den har omdøbt nogle af filerne i lagringsmappen, men selv efter at jeg har prøvet at omdøbe dem, er det stadig samme resultat!

Indbakke-filen fylder over 600 MB, fordi jeg bl.a. har nogle billeder i mails liggende. Men Outlook synes den er tom! Den kan i hvert fald ikke vise de mails!


Er der noget at gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. august 2009 - 11:19 #1
Du kan evt. prøve at importere fra de mapper som er omdøbt:
Filer -> Importer -> Meddelelser.....

Her er en guide, så det ikke sker igen.
Hvis du følger den, kan du åbne Outlook Express 100 gange, så skal du gentage processen:

Go to: Start>Run>Regedit>OK and find this key.

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{long number}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0.

Clik on 5.0 -In the right hand pane and find *Compact Check Count* >right click>modify>decimal>and set the value to 0, zero).
This will reset the prompt, and you won't see it again for
another 100 closings.
Avatar billede jnrmgs Juniormester
09. august 2009 - 19:56 #2
Hej!

Det lykkedes at finde nogle af mapperne igen, hvor de så hed .bak stedet for .dbx. Her kunne jeg få fat de fleste af meddelelserne, så skaden er til at leve med.


Hvis du vil have point, skal du lige lave et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. august 2009 - 20:09 #3
Oki, godt du fik det fikset.
Her kommer et "Svar".  :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester