Avatar billede Nfrisch Nybegynder
04. august 2009 - 22:00 Der er 1 løsning

Warcraft III: hosting

Hej, jeg har siddet her det sidste stykke tid og brugt utroligt meget tid på at spille DoTa, jeg har så været interreseret i at begynde at hoste på et site der hedder dota-league.com, og har hentet en client der burde gøre det tilladt for mig at hoste der, siden da, har jeg ikke kunne hoste længere, hvis jeg prøver at hoste i LAN, så går den bare ud til "siden" hvor jeg vælger om jeg vil hoste eller joine et spil igen

Hvis jeg vil hoste på bnet, så siger den "The game was not found", jeg har søgt lidt rundt omkring, og har haft svært ved at finde nogle ordentlige svar :(

jeg har slettet clienten jeg installeret, og jeg har geninstalleret WC3

det største problem i fejl findings processen er at der både har været en update til WC3 og jeg har haft installeret en anden client også, som jeg aldrig har haft problemer med før, så jeg kan godt nok ikke forestille mig det er dne, men hvem ved.

på forhånd tusind tak for hjælpen, jeg er lidt i panik lige nu :)
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
04. august 2009 - 22:07 #1
åh gud, jeg har fundet ud af det, det var patchen :) lagde mærke til at de andre spil der var på bnet, de havde hosted en ældre version, så jeg går ud fra det er fra patchen :)