Avatar billede zeque Nybegynder
03. august 2009 - 18:24 Der er 3 kommentarer

Style input -> file med 2 billeder

Hvordan kan jeg lave en input file om til to billeder. En gennemseknap, og sti'en på en baggrund (billede)

Tak på forhånd
Avatar billede zeque Nybegynder
03. august 2009 - 19:05 #1
Ingen hjælp?
Avatar billede olebole Juniormester
03. august 2009 - 21:31 #2
<ole>

Det kan du ikke. File inputtet er det mest restriktive af samtlige HTML-elementer. Det har du ingen mulighed for at style - og f.eks. stort set heller ingen muligheder for at scripte imod.

Spørgsmålet er stadig oppe ret jævnligt - som det har været de 10 år, jeg har været på Eksperten - og svaret er som altid det samme  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2009 - 00:03 #3
Ingen reaktion?