Avatar billede sth Novice
02. august 2009 - 14:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TOR-nætværk skifter ikke ip

Jeg har hentet Tor fra http://www.torproject.org/easy-download.html.en

Når jeg går ind på www.myip.dk så har jeg forsat den samme ipadresse som jeg normalt har, nogen der ved hvorfor jeg ikke får en ny, tor siger at den er tilsluttet?
Avatar billede ksoren Nybegynder
02. august 2009 - 14:21 #1
tor opretter en lokal proxy server, som du skal sætte browseren op til at køre igennem.
Avatar billede sth Novice
02. august 2009 - 14:27 #2
ok jewg troede at hele min pc ville få en ny ip ud af til atlså også msn og andre programmer jeg går på nettet med
Er det kun ens browser der bliver sløret ?
Avatar billede ksoren Nybegynder
02. august 2009 - 14:29 #3
Kun de programmer som sættes op til at køre gennem proxyen får en anden ip. En del programmer kan sættes op til det.
Avatar billede ksoren Nybegynder
02. august 2009 - 14:30 #4
Der er en del faldgrupper. F.eks. java-appletter og flash går normalt direkte på internettet udenom den proxy som er opsat i browseren.
Avatar billede sth Novice
02. august 2009 - 14:33 #5
tak for dit svar... det vil sige, kommer du lige med et svar :-)
Avatar billede sth Novice
20. juni 2010 - 19:31 #6
lukker