Avatar billede zeque Nybegynder
31. juli 2009 - 20:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vælg flere filer under gennemse

Hvordan kan jeg lave et upload system hvor jeg kan vælge flere billeder inde under "gennemse menuen".

Tak på forhånd
Avatar billede majbom Novice
31. juli 2009 - 20:13 #1
Avatar billede zeque Nybegynder
31. juli 2009 - 20:24 #2
#1
Det ser godt ud, har kigget i dokumentationen, men kan ikke rigtig forstå hvordan jeg sætter det op. Kender du et andet script som er lidt lettere at sætte op, og bare kan håndtere flere filer.
Avatar billede majbom Novice
31. juli 2009 - 20:27 #3
-> #2 - du kan hente eksemplerne på siden og se hvordan det er sat op.

jeg kender ikke lige andre - bruger selv swfupload, og det kører super
Avatar billede zeque Nybegynder
31. juli 2009 - 20:28 #4
Har fundet en:
http://www.uploadify.com/demo/

Men mange tak for din hjælp
Avatar billede majbom Novice
31. juli 2009 - 20:32 #5
selv tak :)