Avatar billede syipx Nybegynder
28. juli 2009 - 17:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Cinema 4D / Billed?

Hej jeg har cinema 4D, jeg har lavet noget fedt i 3d og ville lave det om til et billed JPG ?, hvordan gør jeg det? :)
Avatar billede grippen Nybegynder
28. juli 2009 - 19:46 #1
I 3d studio max skal du rendere billedet før du kan gemme det. Så det skal du vel os i cinema 4d ?
Avatar billede syipx Nybegynder
28. juli 2009 - 20:59 #2
Hej grippen
ja det er der helt sikkert, ved bare ik hvor og om man skal bruge et andet program til at lave det til JPG.
Jeg har prøvet lidt af hvert men.
Men det kan da vel godt lade sig gøre, at lave i 3D og få lavet det til et billed.
Avatar billede grippen Nybegynder
28. juli 2009 - 21:02 #3
Nu googlede jeg lige lidt

http://www.tutorialgods.com/tutorial_content.php?id=30

Kan se han til sidst har en menu der hedde "Output" under "Render settings". Prøv at kig i den om der ikke er noget med billede format.
Avatar billede syipx Nybegynder
28. juli 2009 - 21:51 #4
Nice grippen mange tak for hjælpen. Nu fik jeg lavet et jpg :) så skal jeg lige finde ud af opløsning og størelse. hvordan tildeler jeg dig de point ?
Avatar billede grippen Nybegynder
28. juli 2009 - 21:56 #5
Godt du klarede det :)

Opretter et svar :)
Avatar billede grippen Nybegynder
28. juli 2009 - 21:59 #6
hov, glemte at trykke på svar. Sorry :)