Avatar billede 7mh6855 Nybegynder
27. juli 2009 - 22:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sende billeder via Outlook Express

Jeg kan ikke sende et billede via min Outlook Express. Skal det komprimeres, hvordan? Jeg har installeret Picasa3, skal billedetigennem det, Hvordan?
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
27. juli 2009 - 23:10 #1
Find de billeder du ønsker skal sendes og komprimer dem sådan: Højreklik på de markerede billeder eller den markerede mappe, vælge "send til" og vælg "zip-komprimeret mappe". Så er billederne komprimeret, så de ikke fylder for meget. Derefter vælger du den komprimerede mappe via vedhæft.
Håber det løser dit problem.
Avatar billede 7mh6855 Nybegynder
29. juli 2009 - 15:05 #2
Tak, det har jeg før gjort, men det virkede ikke. Nu har jeg efterfølgende fjernet markeringen i "Komprimerer filer der er over..." i Outlook Ekspress Funktioner/Egenskab/avangeret. Det hjalp så jeg uden problemer kan sende billeder.