Avatar billede lhc1546 Nybegynder
27. juli 2009 - 13:31 Der er 4 kommentarer

opdatering til autocad 2010

Så har vi balladen igen.

Nu har jeg opdateret til 2010, men som i 2009 versionen er det ikke til at finde ud af hvordan man får den sædvanlige menu op.
Altså den der popper op når man trykker på A´et i øverste venstre hjørne.

Menu´er:
-File
-Edit
-View
-Insert
-Format
-Tools
-Draw
-Dimension
-Modify
-Express
-Window
-Help

Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man aktivere denne menu ???
Avatar billede dla Praktikant
27. juli 2009 - 13:48 #1
Nu har jeg kun ACAD 2009, men hvis du har den lille værktøjslinje 'Quick Access Toolbar' øverst til venstre, så prøv at højreklikke på den og se om ikke der er et punkt der hedder 'Show Menu Bar'
Avatar billede lhc1546 Nybegynder
27. juli 2009 - 14:04 #2
Super flot at jeg ikke en gang kunne huske det, det må være ferie træthed ;-)

Lige en anden ting nu hvor jeg har fået den aktiveret, ved du så hvordan man får den ind og ligge under A ikonet i øverste venstre hjørne :-) har set på mine muligheder ved at højre klikke osv. i selvsamme hjørne, men uden held.

Lone H C
Avatar billede dla Praktikant
27. juli 2009 - 14:27 #3
Ligge under A'et...hmmm...vil det sige at du ikke vil have den fremme på skærmen hele tiden som øverste vandrette linje? I ACAD 2009 ligger den rigtig nok lodret under A'et, det gør den måske ikke i ver. 2010? Prøv at kigge i hjælpen under 'menu browser'
Avatar billede jarjar Nybegynder
17. august 2009 - 09:46 #4
Det er meningen at man skal bruge de der ribbens. Så de har fjernet menuerne.
Men du kan godt få nogle af dem frem ved at skrive "menubar" og sæte den til 1.