Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2009 - 10:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problem med IE 8

Hej eksperter.

Efter at have fået IE 8 installeret har jeg fået nogle problemer
med at se sider jom jeg stoler 100 % på.
Der er bla. et problem med at komme på min netbank.
Når jeg starter min netbank side,
kommer jeg til det sted hvor jeg skal have opdateret netbankens sikkerhed.
Her får jeg besked fra IE 8 om at
" Internet Explorer har lukket denne webside for at beskytte computeren ".

Det er ret irriterende, havde ikke problemer med IE 7.
Så nu kan jeg ikke komme på min netbank fordi
IE 8 tror den gør mig en tjeneste ved at lukke.
Hvordan kan det løses.
Avatar billede peet-49 Novice
26. juli 2009 - 10:19 #1
Vælg menuen "funktioner"
Vælg "internetindstilling!
Vælg fanebladet "sikkerhed"
Marker zonen "websteder du har tillid til, undersøg, om der er en markewring i feltet "aktiver beskyttet tilstand" nederst i skærmbilledet. Fjern fluebenet.
Tryk på knappen "websteder" i næste billede sætter du dette ind--https://'. dinbank.dk (tryk på tilføj).
sæt fluben i "Kræb servergodkendelse (https:)
Luk alle browsere og start browser igen.
Avatar billede juleulven Nybegynder
26. juli 2009 - 12:28 #2
også lidt dne sidste...

tools, internet options, fanebladet sikkerhed, flueben i "allow active objects to run in files in my computer".

husk, at fjerne fluebenet når din webbank er på plads.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2009 - 12:37 #3
Nok dn vigtigste funktion i IE8 er at kunne køre side i kompatibilitetstilstand!

Fuktioner - indstillinger for kompatibilitetstilstand - tilføj de sider der er problemer med.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2009 - 17:41 #4
Jeg har prøvet det i foreslår.
Det hjælper bare ikke. Får stadig
den samme besked.

juleulven - jeg forstår ikke lige helt hvor det er jeg finder
det flueben henne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2009 - 18:10 #5
tools, internet options, fanebladet sikkerhed, flueben i "allow active objects to run in files in my computer".

Lige der :)
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2009 - 18:30 #6
Det er stadig det samme problem.

Internet Explorer har lukket denne webside for at beskytte computeren

  En fejlfunktion eller skadeligt tilføjelsesprogram har fået  Internet Explorer til at lukke denne webside.
  Du kan:
    Gå til startsiden

    Prøv at gå tilbage til sparlolland.dk
Avatar billede juleulven Nybegynder
26. juli 2009 - 19:59 #7
hmm ... jeg loggede ind på siden, klikkede start netbank, installerede deres sikkerhedssoftware...

derefter kunne jeg klikke "hent nøgle"....

hvor langt kommer du førend det hele brækker ned?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2009 - 21:25 #8
Jeg starter min banks hjemmeside.
Trykker på linket til netbank.
Så kommer den side med netbank hvor den skriver at der hentes ny sikkerhedssoftware, men efter cr. 30 sekunder komme beskeden om
at explore har lukket websiden for at beskytte computeren.
Avatar billede juleulven Nybegynder
26. juli 2009 - 21:35 #9
jeg tror du skal nulstille dine browser settings hvis jeg skal være helt ærlig...

ravl og krat...  har du forsøgt det egentlig?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2009 - 23:14 #10
Hvordan gør jeg det.
27. juli 2009 - 06:49 #11
IE - Funktioner - Internet Indstillinger - Advanceret - [Nulstil]
og/eller
IE - Funktioner - Internet Indstillinger - Advanceret - [Gendan ...]
og/eller
IE - Funktioner - Internet Indstillinger - Sikkerhed - [Nulstil alle ....]
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2009 - 19:04 #12
Ok.
Det har jeg nu prøvet, og problemet er stadig det samme.
IE lukke siden ned for at beskytte computeren.
Det er sku da irriterende.
27. juli 2009 - 19:44 #13
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Hvilken (net)bank ?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2009 - 19:50 #14
JEg køre xp sp 3.
Det er sparlolland.dk det drejer sig om.
Jeg syntes først problemet er opstået efter IE8.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2009 - 22:46 #15
lukker.

Lavede en geninstallation.