Avatar billede mstitdk Novice
24. juli 2009 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP Fusion hjælp menu opsætning og nyheds visning

Hey hey

Ja som overskriften lyder vil jeg gerne have hjælp til lave sådan at min menu har hoved pkt og under pkt.

og så vil jeg gerne have hjælp til at opsætte/finde en mod til at visse seneste nyhed under en kat.

håber at der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede prozone Nybegynder
24. september 2009 - 12:26 #1
Hej folkens.

Jeg sætter hjemmesider op i html & css, samt designer i photoshop.

Jeg kan lave stortset alt indenfor hjemmesider, markedsføring, programmøring osv.

Hvis dette vækker interesse kan i tage et smut forbi Prozone.dk

// emil
Avatar billede mstitdk Novice
29. november 2009 - 16:51 #2
har sendt dig en mail