Avatar billede seis Nybegynder
23. juli 2009 - 13:48 Der er 1 kommentar

Støj ved brug af Skype

Min nabo har brugt Skype i et par år, det har virket perfekt indtil for ca. 14 dage siden. Der er  så meget støj, at det ikke er til at holde ud, der kommer en høj brumme tone efter ca. 5 sekunders brug, hvorefter det virker perfekt i ca. 3 til 5 sekunder hvorefter brumme tonen kommer igen, sådan forsætter det indtil man ligger på igen. Sådan er det hver gang han ringer op, han har ikke fortaget nogle ændringer på computeren eller monteret andre ting i nærheden af computeren ( såsom trådløs telefon ).Han håber virkelig at der sidder nogle kloge hoveder, der har en ide om hvad der kan være galt, da han ringer en del til polen.
Vi har prøvet at fjerne programmet og installere det igen, men det hjalp ikke noget.

Ps. Han har windovs me indstalleret på Computeren, derfor kan han ikke køre de nyeste versioner af Skype, men som sagt det har virket perfekt...

Med sommerlig hilsen
Steen Sørensen
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
23. juli 2009 - 14:00 #1
en Windows ME maskine på nettet - av...

Nå, men nok om det, jeg vil ikke tro det er noget "fysisk" da det er periodisk som det er - fysiske ting, så som en vaskemaskine, højtaler eller trådløse enheder generer konstant :-)
Jeg tror det har noget med router eller lignende der blokkerer for et konstant flow af data, hvilket så giver lyd problemer :-)
MEN med det sagt, så kan udstyr godt dø, og er der f.eks. en løs forbindelse i headsettet, kan det også være den :)