Avatar billede lonniecamilla Nybegynder
21. juli 2009 - 17:38 Der er 3 kommentarer

batteri

Har lige et spørgsmål

jeg har en acer aspire one, (sådan en lille en) og den er begyndt ikke at kunne kører uden strømstikket er sat til, den kører altså ikke på batteriet

skyldes det er batteriet er i stykker, eller er jeg kommet til at ændre nogle instillinger?

lonnie
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2009 - 21:01 #1
Et batteri holder ikke evigt, hvor længe har du haft den?
Avatar billede lonniecamilla Nybegynder
22. juli 2009 - 10:35 #2
jeg har haft den et halvt år
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2009 - 19:06 #3
Hmm det var ikke meget. Har du prøvet at tage batteriet ud og sætte det ind igen. Ellers tag den med ned til der hvor du købte den (der må vel være en garanti endnu)