Avatar billede ravnemor Juniormester
19. juli 2009 - 20:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Youtubeklip på hjemmeside

Jeg har et videoklip liggende på youtube. Og så har jeg en hjemmeside. Jeg vil gerne have det klip til at ligge på min hjemmeside, sådan at man bare skal klikke på start pilen, hvis i kan følge mig.

Jeg ved godt lidt at man fra hjemmesiden skal linke til klippet, men jeg ved ikke helt hvilken kode eller link jeg skal bruge på hjemmesiden. Man skal kunne se vinduet på hjemmesiden og så bare kunne klikke Start. Lidt ligesom her

http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1195801.ece
Avatar billede ravnemor Juniormester
19. juli 2009 - 20:45 #1
Fandt lige selv ud af det.
Skulle bruge HTML Markup i stedet for under Insert
Avatar billede DingHD Nybegynder
19. juli 2009 - 20:53 #2
Aldså de fleste Hjemmesider, har en Add Video funktion, så du kan tilføje video fra en Youtube Url
Der findes også en HTML kode inde fra Youtube eller andre Hjemmesider.
Som du kan indsætte på din Hjemmeside og du kan se Youtube Videor med Stop og start knappen som på youtubes hjemmeside:

http://imageload.dk/files/d329ae77da75a9d7b5f7c5ff69b15ca2.jpg
Avatar billede DingHD Nybegynder
19. juli 2009 - 20:55 #3
Forkert hvad jeg har skrevet.
Det er Embed koden ikke html.
Næsten den samme. bare tilføj Embed koden til Hjemmesiden og den skulle virke Fint (:-
Avatar billede ravnemor Juniormester
19. juli 2009 - 21:25 #4
Det var også præcis det jeg kom frem til :-) Brugte embed koden og satte ind