Avatar billede schack2201 Nybegynder
19. juli 2009 - 20:15 Der er 7 kommentarer

opsætning af linksyswrt54g

hej kan nogle hjælpe mig med opsætning af min router, men nemlig ikke komme på nettet gennem routeren.
Avatar billede justrace Novice
19. juli 2009 - 20:17 #1
TDC?

Er det en ny router?
Avatar billede schack2201 Nybegynder
19. juli 2009 - 20:19 #2
ved arrownet, nej har brugt den før, men har lige installeret xp pro, og så virker det ikke mere
Avatar billede mrgumble Nybegynder
19. juli 2009 - 20:27 #3
Er det et spørgsmål om, at du ikke kan komme på dit trådløse netværk, eller at du ikke kan forbinde til internettet, når du er på netværket?
Avatar billede schack2201 Nybegynder
19. juli 2009 - 20:35 #4
jeg kan kun komme på internettet når der sidder netkabel direkte fra modem, og til pc. Lige så snart jeg skal igennem routeren så ryger forbindelsen. både wireless og med kabel
Avatar billede schack2201 Nybegynder
19. juli 2009 - 20:37 #5
jeg har forresten lige prøvet at være inde og klone pc mac addresse, men virkede heller ikke.
Avatar billede mrgumble Nybegynder
19. juli 2009 - 21:07 #6
Reset routeren. Det gør du ved at stikke enden af en papirklips ind i et lille hul. Så start forfra med at konfigurere Routeren. Det er mit bedste bud; men jeg tror gerne andre kommer med et bedre.
19. juli 2009 - 21:52 #7
- Samme - RESET Routeren!!!