Avatar billede magkat Novice
18. juli 2009 - 20:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

heysa ...efter ie 8 store problemer

Hej alle ..

Nu har jeg førsøgt at komme mine problemer til livs, men det duer bare ikke....har installeret ie8 og er siden blevet forfulgt af en meget langsom PC ...både på nettet og i opstarts fasen ie8 er installeret og af installeret .. cc cleaner er kørt utallige gange men intet har hjulpet....ved godt jeg har søgt hjælp i et andet spørgsmål men det kan jeg ikke lukke se...http://www.eksperten.dk/spm/879718 håber at jeg kan få den hjælp jeg behøver *S*
Avatar billede magkat Novice
18. juli 2009 - 21:07 #1
jeg har vista på pc. og jeg har prøvet at installere ie8 og afinstallere flere gange .......*S*
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juli 2009 - 06:38 #2
Hvor meget ram er der i dyret?

Det andet spørgsmål lukker du ved at der lægges et svar som du så sætter flueben under det farvede svar den lille firkant, nede til venstre klikker du på godkend point. Du må ikke have 2 ens spørgsmål på E.
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juli 2009 - 06:42 #3
Du kan selv lægge et svar i det andet spørgsmål som du så accepterer, samtidig skriver du at det fortsætter her.

Du mangler SP2 til din Vista.
Avatar billede magkat Novice
19. juli 2009 - 10:28 #4
intel core cpu 2,2 GHz med 2,00 GB ram ------og mener at sp2 er kørt ...der kommer ikke noget frem på windows update......
det tager mellem 30 og 60 sekunder bare at åbne en side på nettet, og de fleste gange kommer der en meddelse frem med at internet exp.(svarer ikke)
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juli 2009 - 13:25 #5
Det er fint med 2GB ram, hvis IE7 virker så bliv ved den indtil videre, det ender bare med dårlige nerver over en bagatel, og der er ikke den store forskæld på ie8 og 7.

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede magkat Novice
19. juli 2009 - 21:15 #6
ude mærket ide med at kører vidre med ie7 .....problemet stopper bare ikke der for ie 7 er også blevet markant langsommere efter jeg har prøvet ie8...faktisk er hele pc'en blevet langsom
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juli 2009 - 06:15 #7
Så er den bedste løsning nok at du henter det ud af harddisken som du ikke vil miste, og så geninstallere Vista fra bunden, med formatering af harddisken, en helt frisk indstallation med SP1 og SP2 samt IE8.
http://www.helgec.dk/vista-install.html
Avatar billede magkat Novice
20. juli 2009 - 11:56 #8
-det er bare så nederen ,er der mon ikke et program eller en person der kan hjælpe ,,,,,,at tømme har disk og geninstallere må være sidste ud vej .*S*
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juli 2009 - 12:59 #9
For anden gang!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning

Det er nok sidste udvej-det er bare så nederen ,at tømme har disk og geninstallere må være sidste ud vej .*S*
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juli 2009 - 13:02 #10
Prøv dette.

Til Vista styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: SFC.exe /Scannow > ENTER
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart
Avatar billede magkat Novice
20. juli 2009 - 13:14 #11
ok tak det vil jeg prøve...*S*
Avatar billede magkat Novice
20. juli 2009 - 13:59 #12
så står der c:\windovs\system 32

windows ressourcebeskyttelse har ikke fundet integrietsfejl.

genstarter lige

mon jeg skal prøve at afinstellere ie8 og så gøre det igen ?
Avatar billede magkat Novice
21. juli 2009 - 21:34 #13
efter en smart defrag og ad aware samt cc cleaner og malware,,,så kører min pc næsten som den kan , men internet ex er stadig langsomt...kan de mon være at jeg har google chrome installeret,,,og det fungerer prefekt .hmmmm*S*
Avatar billede magkat Novice
22. juli 2009 - 21:35 #14
Avatar billede magkat Novice
19. april 2010 - 18:26 #15
oki