Avatar billede bas Forsker
17. juli 2009 - 16:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vista Mail - slå automatisk blokering fra

Hej

Jeg bruger Windows Vistas mail-program, og jeg er generelt godt tilfreds, men én ting irriterer mig.

Aktuelt har jeg modtaget en vigtig mail, der af en eller anden grund er havnet i mappen U-ønsket e-mail. E-mailen var var markeret med et rødt advarselses- / sikkerhedsikon, og var altås markeret som blokeret. Jeg højreklikkede på mailen og valgte punktet Fjern blokering. Mailen forsvandt fra mappen U-ønsket e-mail og røg i stedet over i indbakken. Men nu står der i mailen, at meddelelsen ikke kan findes.

1. Er indholdet i  mailen helt væk, eller kan det genskabes?

2. Mere relevant: Er det ikke muligt at slå mail-programmets automatiske blokering fra, og hvordan gøres det i så fald?

For jeg går ud fra, at det sker i selve mail-programmet, og ikke i Vistas sikkerhedscenter?

På forhånd tak.

Mvh. Martin
Avatar billede bas Forsker
17. juli 2009 - 16:47 #1
Funktioner > Indstillinger for uønsket e-mail
> prik ud for Ingen automatisk filtrering...
> Anvend + OK

Er det monn det, der skal til?

Mvh. Martin
Avatar billede bas Forsker
17. september 2009 - 15:25 #2
Har droppet Vista Mail og bruger nu i stedet Thunderbird.
Det fungerer bare.

Mvh. Martin