Avatar billede charley78 Novice
17. juli 2009 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tekst gemmer sig bag margen udenfor tabel

Jeg vil gerne venstrestille mit navn mm oppe i højre hjørne af et worddokument jeg har derfror valgt at indsætte en tabel oppe til højre i dokumentet, mens jeg havde tænbkt mig at venstrestille teksten. Desværre sker det mærkelige at noget af teeksten forsvinder væk. Og ført bogstav 2-3 viser sig i tabellen.

Kan nogen hjælpe med hvordan jeg opnår det resultat jeg gerne vil have?
Avatar billede hcma Novice
17. juli 2009 - 15:50 #1
indsæt en tekstboks i dit sidehoved
Avatar billede charley78 Novice
17. juli 2009 - 16:03 #2
sidehoved eller ej.. tekstboxen laver præcist det samme nummer som tabellen!

:o(
Avatar billede hcma Novice
17. juli 2009 - 16:12 #3
prøv lige at sende mig dit dokument

hcma(snabela)hcma.dk
Avatar billede charley78 Novice
17. juli 2009 - 16:19 #4
jeg har tabuleret det frem på plads nu. Har desværre ikke tid til at sende.. i hvert fald ikke lige nu!

Mvh og tak!
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 14:16 #5
hcma: som tak for tilbuddet dengang, skal du lige have points ;O)
Vil du svare?
Avatar billede hcma Novice
29. oktober 2010 - 15:26 #6
takker  -  men læg selv et svar og accepter det  :o)
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 21:12 #7
Så siger jeg mange tak :o)