Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2009 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forslag til god billig bærbar computer

Da jeg idag får  besøg af en bekendt, der ønsker at købe en bærbar PC, der ikke er for langsom, men kan det nødvendige til dagligdagen.

Jeg har bildt vedkommende ind at jeg ved lidt om computere, men kan se her, at jeg er på ret bar bund.

Alle forslag vil være velkomne.

Prisklasse omkrig 3000-4000 kr og med Vista installeret nok 3 GB ram installet og en rimelig Processor

Mon det er mulig at finde en sådan ?

Har været på Dells side, men syntes det så dyrt ud der
Avatar billede off-line Nybegynder
17. juli 2009 - 13:33 #1
Jeg har ikke noget forslag, men vil lige henlede din opmærksomhed
på, at windows 7 kommer om kort tid. Så hvis din bekendte ikke kan
vente, så sørg for, at Vista kan byttes til den. Den kræver ikke
så meget af computeren og er mere gennemarbejdet. Talrige er de
som er utilfredse med Vista.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2009 - 21:00 #2
Tak for dit råd off-line

Ellers ikke meget inspiration at hente her.

Nu er købet blevet udsat til mandag
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2009 - 11:22 #3
Der er nu købt en ny med mulighed for opdatering til Win 7 for 250 kr når den kommer.

Det løb op i 4500 kr for en Pc med 4 gb ddr 3 ram

Derfor afslutter jeg tråden nu