Avatar billede Slettet bruger
21. december 1999 - 15:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin >> Autosignatur

Kære Adminstrator!

Eksperten.dk er et rigtig godt net-sted, at få/dele informationer.

Men jeg vil spørge dig om, om det ikke godt kunne blive muligt at få et autosignatur på sine beskeder?

Eksempel på spørgsmål:

Er her nogen der kender adressen til microsoft´s webside???

--
Start på signatur
--
Med Venlig Hilsen
Børge Jørgensen

--
Slut på signatur
--

(Jeg ved godt det er et MEGET MEGET dumt spørgsmål - hvem kender ikke adressen?)

Men kan de ikke blive muligt?

Og så til et lidt mindre spørgsmål:

Hvilken database kører Eksperten.dk på?

SQL Server ??

--
Håber du svarer!
--
Mvh.
Christian Thuner
http://cht.dk/

Avatar billede snowball Novice
21. december 1999 - 15:42 #1
Eksperten.dk kører nu med MySQL eNyt, 22-07-99 02:39:22

Eksperten's database er nu overført fra MS Access til MySQL.

Dette har givet langt bedre performance. Nyd det !  :)

Ser du problemer må du endelig maile til support@jfl.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. december 1999 - 15:54 #2
Jeg underskriver selv troligt mine beskeder med /Rob, men det er vel overflødigt med en egentlig signatur?

Som du allerede selv har opdaget, så er det muligt at skrive diverse informationer i eget "minisite" på Eksperten. Er det ikke nok ?

Jeg frygter lange signaturer ala:

|!¤*'~``~'*¤!||!¤*'~``~'*¤!|!¤*'~``~'*¤!||!¤*'~``~'*¤!|!¤*'~``~'*¤!||!¤*'~``~'*¤!
Med de allervenligste julehilsner
Karl Smart
"Jeg kan det hele - og lidt til ... mod betaling" :o)
[Tåbelig ASCII-"art"]
osv
¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸

Måske irriterer min 'signatur' herunder også en eller anden ? :o)

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
21. december 1999 - 15:56 #3
Ok, hvad med Autosignaturet?

Jeg ser du er en slags admin siden din e-mail ender på jfl.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. december 1999 - 15:59 #4
Ups, din kommentar (hobbez) kom vidst imellem!

Så må man jo sætte signaturet til maks
20 tegn.

Avatar billede winkill Nybegynder
22. december 1999 - 12:59 #5
Hvad så hvis man hedder Jens Christian Sørensen?! Det er jo flere tegn for langt.

Nej, jeg holder på at det minisite som alle har til rådighed er rigeligt. Der er jo mulighed for at lave all den signatur man måtte ønske, og så generer det jo ikke på nogen måde...
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 14:46 #6
Så er dette spørgsmål lukket!