Avatar billede kelleolsen Nybegynder
15. juli 2009 - 21:12 Der er 5 kommentarer

Trådløs

Hey.

Kan man få sådan en lille trådløs ting man sætter i printeren også også i computeren, faktisk et lille usb stik, også kan man printe ud trådløst?
Avatar billede puno Nybegynder
15. juli 2009 - 21:14 #1
man kan få en trådløs printer og et stik til computeren men tror ikke man kan få et stik til printeren
Avatar billede Gorgo Nybegynder
15. juli 2009 - 21:24 #2
#1
Du kan ikke få et stik som kan få din printer til at køre på WLAN, men der er andre måder man kan få sin printer på nettet. Har din printer f.eks. ikke et internet stik bag på? Ellers så skal du jo bare ud og ofre lidt penge på en WLAN printer, de koster jo ikke det vilde ud af øjne mere. :)
Avatar billede zips Juniormester
15. juli 2009 - 21:54 #3
Avatar billede puno Nybegynder
16. juli 2009 - 18:03 #4
zips du kan få en ny printer til den pris
http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=0016F1403
Avatar billede zips Juniormester
16. juli 2009 - 20:54 #5
puno > Læs hvad det bliver spurgt om!

Og ja man kan godt få sådan en usb server så man kan printe trådløst, sikkert også billiger, men om det kan betale sig er helt op til spørger.