Avatar billede AllBa Nybegynder
14. juli 2009 - 23:37 Der er 1 kommentar

Trådløs netværk / router med netværks hardisk

Kære Eksperten.dk

Jeg står og skal have købt mig en ny trådløs router / acces point som der skal kobles to bærbare og en trådløs printer på

Da jeg alligevel skal ud og invistere ville jeg gerne finde en trådløs sender som man kan koble en harddisk på, enten 3.5 tommer intern eller USB ekstern.

Findes der en enhed der kan alt dette?

Må jo gerne fungee som NAS enhed, men vil ikke ud og købe BÅDE trådløs access point og NAS enhed?

Findes der ikke en boks der kan det hele?

På forhånd tak

Mvh

Allan
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
16. juli 2009 - 18:19 #1
asus's wlan routere har næsten alle sammen usb stik så man kan tilføje forskellige enheder. heriblandt usb harddisk og derved kan du opsætte dem som fx ftp.

fx den her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=383227