Avatar billede farmeren Nybegynder
13. juli 2009 - 20:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny 2,5" Harddisk til laptop Amilo 6825

Hej alle

(Jeg har læst en del indlæg igennem, men er stadig usikker)

Jeg er ved at købe en erstatnings harddisk til ovenstående laptop, harddisken hedder MK3021GAS. (Se nedenstående evt.)

http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=StorageSolutions/2.5-inchHardDiskDrives/MK3021GAS/MK3021GASSpecifications

Er det korrekt forstået at sålænge de fysiske dimensioner passer og det er ATA-100, så skal jeg ikke overveje andet?
(Pins er altid det samme? min har 48)

Fx. denne fundet igennem edbpriser.dk.
http://dk.wesellcd.dk/?ref=affiliate|ptkwn0z4&page=products&product_id=2563

På forhånd tak.

Mvh Christian
Avatar billede thov Forsker
13. juli 2009 - 22:57 #1
Ja, den nye disk vil uden videre passe :-)
Avatar billede farmeren Nybegynder
14. juli 2009 - 09:46 #2
Thats all I needed to hear :-) . Thanks.

Smider du et svar?

Mvh Christian
Avatar billede thov Forsker
14. juli 2009 - 10:16 #3
Svar kommer her :-)