Avatar billede cot Nybegynder
13. juli 2009 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cashback site - Hvordan?

Hej jeg er i gang med tankerne om et cashback site. Men hvordan fungerer det egentlig?

Hvis jeg nu har nogle bannerreklamer, som fører hen til f.eks. et bettingsite, her skal de så registrere sig, og sætte nogle penge ind på en konto på den anden side. Men hvordan finder jeg ud om de har gjort det?

Er det noget der skal tjekkes manuelt?
Kører man med et script (evt. PHP?)?

Ja hvordan fungerer det egentlig sådan et site?
Her tænker jeg mere teknikmæssigt.
Nogen der kan forklare mig det, og de 100 point er jeres ;)

//Cot
Avatar billede bech1992 Nybegynder
13. juli 2009 - 16:33 #1
Jeg vil anbefale dig at bruge google Adsense, der får du bare en stump kode som du så sætter ind på din hjemmeside, og så kommer der reklamer, enkelt og lige til :)
du har også muligheden for selv at bestemme indholdet af dine reklamer, da du bliver spurgt om hvilke ting din hjemmeside indeholder, og så tilpasser den sig det..
du får dine penge udbetalt, når du når 100$, og du kan selv følge med i hvor langt du er fra "målet"

Håber det hjalp lidt :-)
mvh Jeppe
Avatar billede cot Nybegynder
13. juli 2009 - 16:37 #2
Hej :)

Jeg tror desværre du har misforstået mig. Jeg ønsker at vide hvordan et Cashback site fungerer (teknisk), ikke hvad der er bedst indtjening ved.

Jeg har skam før prøvet at bruge google Adsense, og det er et perfekt ad-program. Bare ikke i mit tilfælde. ;)

Vi er desværre gået galt af hinanden...

Andre? :)
Avatar billede cot Nybegynder
21. juli 2009 - 22:30 #3
Så er det vidst tid til at lukke...