Avatar billede Bladbud Nybegynder
12. juli 2009 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Underlige websider i Firefox ?

Hej Eksperten.dk

Jeg har installeret IE-tap i Firefox 3.5 ...

Fordi der jo er nogle sider, som ser gode ud i Internet Explorer og underlige ud i Firefox ...

Har jeg hørt og læst ...

Men jeg kan bare ikke finde nogen ...

Har nu heller ikke været hele Internettet igennem på kryds og tværs...

**************************************************************
Kan jeg få henvisninger til nogle sider som ser elendige ud i FF og super godt ud i IE ????????
***************************************************************

Så jeg kan få afprøvet IE-tab

MvH
Bladbud
Avatar billede zips Juniormester
12. juli 2009 - 20:21 #1
Denne side http://www.wipez.dk/ se ok ud i FF og IE7 men ikke i IE6 og IE8
Avatar billede zips Juniormester
12. juli 2009 - 21:26 #2
Hov det skulle jo være en side som ikke virkede i FF :-)

Her er en som ikke virker i FF men gør i IE http://sjokoladeland.dk
Avatar billede azerty Juniormester
12. juli 2009 - 21:44 #3
Jeg synes, at "sjokoladeland.dk" skulle finde sig en anden webmaster :-)

Et er, at det kan være svært at få siden til at se helt ens ud i de forskellige browsere. Noget andet er, at de ikke fungerer i alle mainstream-browsere. Den duer heller ikke i Opera.
Avatar billede Bladbud Nybegynder
13. juli 2009 - 16:50 #4
Tak til zips !

Jo - der var forskel ...

Ingen tekst i FF !
Avatar billede Bladbud Nybegynder
13. juli 2009 - 16:53 #5
Nu fik jeg da set, at IE tab virker på den Chokoladeside.

Har du evt. flere eksempler?

Eller vil du have points nu, zips?
Avatar billede Bladbud Nybegynder
14. juli 2009 - 20:54 #6
Points til dig zips !

kom og få dem
Avatar billede zips Juniormester
14. juli 2009 - 21:02 #7
Her er et svar :-)