Avatar billede splitbus Nybegynder
11. juli 2009 - 01:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slukke Ipod

Det er en classic 30 GB Ipod, der ikke kan slukkes efter at den blev revet ud af Mac.

Den kan heller ikke connecte til Mac igen

Hvordan tvangs slukker jeg den UDEN at total resette den (slette alt) ?
Avatar billede Mikkel_LM Nybegynder
11. juli 2009 - 01:37 #1
Den knap i midten + sluk knappen (sådan gør man på iPod Touch)
Du skal holde dem inde (indtil den slukker)
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. juli 2009 - 05:59 #2
1.  Slå Hold knappen on/off. (Slå den over på Hold, og slå den fra igen.)
  2. Hold Menu- og midterknappen (Select) nede samtidig indtil  Apple logo vises i displayet, ca 6 til 8 sekunder.

Det kna være nødvendigt at gentage dette.
Avatar billede splitbus Nybegynder
11. juli 2009 - 11:22 #3
TAK'er for hjælpen