Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
09. juli 2009 - 20:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

installere grafikdriver til bærbar

hej
jeg har en bærbar easynote fra packard bell og har tænkt på at opdatere driveren til skærmkortet. På Packard bells hjemme side findes driver downloads, men de er meget gamle de drivere som findes her (fra 29-6-2006. jeg har derfor været inde på producentens (ATI) hjemmeside, og her findes en nyere driver. Men, så har jeg hørt at man ikke bare kan installere en driver på denne måde, fordi det på bærbare ofte er sådan at skærmkortet er monteret på motherboardet. Derfor ville jeg sætte pris på råd eller forslag: skal jeg bruge den gamle driver fra Packard bell eller skal jeg bruge den nye fra ATI? her er et link til min computers specifikationer: http://support.packardbell.com/dk/item/index.php?i=spec_videocard_mobradeonx1600&psn=635002380234
på forhånd tak
Morten
Avatar billede hottadpole Nybegynder
09. juli 2009 - 21:25 #1
Du kan sagtens bruge driveren fra Ati så længe det er til et Radeon Mobility X1600 skærmkort, uanset om det er løst eller indbygget i bundkortet.
Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
09. juli 2009 - 22:09 #2
tak, det var godt at vide
Morten