Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
08. juli 2009 - 20:28 Der er 4 kommentarer

internet problem

hej
jeg har et problem med mit internet explore 8.
Det er blevet væk fra min computer. nu har jeg Avant browser, men det er ikke godt,jeg vil hellere have den orginale internet.
hver gang jeg prøver at downloade den orginale siger den at den samme interet som jeg downloader allerede ligger på computeren.
jeg har vista basic.
håber nogen her fra kan hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juli 2009 - 21:04 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv lukke spørgsmål, så du kun har ét åbent om problemet....
Avatar billede osigaard Nybegynder
08. juli 2009 - 21:12 #2
Du må jo have downloadet og installeret Avant Brovser.
Avant ligger sig faktisk som en skal ovenpå Internet Explorer, derfor får du beskeden at den samme interet som du downloader allerede ligger på computeren.
Du er nødt til at afinstallere Avant Brovser, for at få Internet Explorer til at virke.
Hvis du ikke selv har afinstalleret Internet Explorer, ligger den jo nok allerede klar til at fungere, så snart du har afinstalleret Avant Brovser.
Avatar billede snowball Novice
10. juli 2009 - 20:04 #3
Hej mohammed1111.

Velkommen til Eksperten.

Du har fået en lidt hård start, så jeg vil anbefale dig at læse http://www.eksperten.dk/faq igennem for at få en bedre forståelse af hvordan Eksperten fungerer.

Jeg har lukket dine andre spørgsmål sådan så du nu kun har dette spørgsmål om emnet.

Mvh.
Snowball
Avatar billede Dueho1m Nybegynder
11. juli 2009 - 15:08 #4
Hej...
Som sagt kan du afinstalere Avant Brovser. Prøv eventuelt at kigge på kontrolpanelet/programmer/fjern et program. Men hvis det ikke er muligt ifølge din pc kan du formatere den.
Gem alt det vigtigste og slet både windows og alt andet, og instaler alt igen. Det vil helt sikkert fjerne dit problem, og gøre din pc hurtiger.