Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 11:29 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Mærkeligt problem med IE 7

Det er lidt svært at forklare problemet. Jeg prøver alligevel

Når jeg på Internet Eksplorer klikker et sted, f.eks på Spywarefri for at aktivere smilies, sker der ingenting.

Det samme sker, nå jeg på noget der hedder skoleintra, min arbejdsplads bruger, skal finde en modtager til en intern mail.

I Firefox popper en mængde modtagere op, hvor jeg kan vælge den jeg skal sende en mail til kan tilføjes.

I IE 7 sker der ingenting.

Derfor er det er problem for mig.

Vores IT-vejledere kender ikke problemet og kan ikke hjælpe mig.

Håber nogen kan ?

Win XP pro. SP 3 stationær computer
07. juli 2009 - 11:38 #1
Tanke: Hvad med IE8 ?
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2009 - 12:14 #2
IE 6 og 7 har problemer med DirectX, der bliver attakeret
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 14:21 #3
http://www.eksperten.dk/spm/878777

Derfor har jeg ikke installeret IE 8, hvor der var samme problem

IE 6 og 7 har problemer med DirectX, der bliver attakeret: Her foratår jeg ikke hvad du mener?
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2009 - 15:28 #4
Så må du bruge en anden browser.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 15:33 #5
Har hørt bedre løsningsforslag før :-)
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2009 - 15:37 #6
Hvis du ikke vil bruge IE 6-7 ell. 8, hvad er løsningen så?
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 15:43 #7
Jeg vil gerne bruge IE 7, hvis dette blev ordtnet.

Har nu prøvet http://support.microsoft.com/kb/318378/da

men intet hjalp det
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2009 - 15:43 #8
Åben skjulte filer i stifinder, tøm mappen temp.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 15:56 #9
Den var næsten tom. De 3 der lå der kunne ikke slettes

Har taget 2 skærmbilleder for at vise problemet.

http://www.myupload.dk/showfile/268224af981.bmp

http://www.myupload.dk/showfile/2682250bf06.bmp

Der sker intet i IE når jeg trykker på Vælg ( Modtager) men listen med modtagere popper op i Firefox
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2009 - 16:03 #10
I fejlsikret kan du slette alle.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 16:13 #11
De er slettet nu.

Mappen er helt tom, men problemet er der stadig
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 16:16 #12
i Ren desperation har jeg også kørt en reperation af systemfilerne

http://www.spywarefri.dk/viden/reparation-af-filer-i-windows/

Ved ikke rigtig hvorfor, men det gjorde heller ingen forskel

Kan det have noget at gøre med at pop-ups bliver blokeret ?
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2009 - 16:18 #13
Der ligger filer i favoritter/oversigt - har du scannet med et godt malwareprogram? malwarebytes ell.lign.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 16:23 #14
Min pc er lige fundet helt ren med både SAS, Malwarebytes og Combofix, og HiJackThis

Prøvede selv at slå blokering af pop.ups fra , hvad der heller ikke gjorde nogen forskel
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 16:36 #15
Nu virker det

Det var min hostfil adblock pro der blokerede. Når jeg disabler den fungerer det.

Jeg har lært flere ting her i denne tråd, bl.a om at filer kan slettes i fejlsikret og var aldrig kommet så lang uden din ihærdighed

peet-49

Tak for din hjælp

Smid et svar og vi deler.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 16:43 #16
Så venter jeg bare på dig  peet-49 :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2009 - 23:27 #17
Sidste chance peet-49

Ellers bliver spørgsnålet lukket. Da jeg syntes det skal stå som besvaret. Da løsningen blev fundet
Avatar billede peet-49 Novice
26. juli 2009 - 20:01 #18
Jeg kan ikke svare, når der allerede er accepteret et svar.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2009 - 20:19 #19
http://www.eksperten.dk/spm/881898

Det syntes jeg tog lang tid at få dig på banen

3 opfordinger, 19 dage og i flere tråde har jeg gjort dig opmærksom på at jeg ventede på dig.

Men vi har jo også ferie.  :-)

Endnu engang tak for din hjælp
Avatar billede peet-49 Novice
26. juli 2009 - 20:21 #20
Der kommer desvæærre ikke ret mange mail fra eksperten, så det er lidt svært, at følge med.