Avatar billede zero_lock Nybegynder
05. juli 2009 - 18:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

logitech cam

hey har et gammelt logitech QuickCam pro 3000 i XP kørte det som en drøm det var bare plug`n`play men i win 7 virker det ikke hjælp
Avatar billede glob Nybegynder
05. juli 2009 - 19:00 #1
Har du Hardware Cd'en til den?
Prøv at installere den og se hvad der så sker
Avatar billede b-and Novice
05. juli 2009 - 20:09 #2
Du skal nok hente den rigtige driver til Win 7
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. juli 2009 - 20:26 #3
Findes der en vista driver? I så fald ville jeg prøve med dem - de er generelt meget lig Win7.

(fandt link her, men det ser ikke så originalt ud: http://groups.google.com/group/alt.comp.periphs.webcam/browse_thread/thread/00b26847b68fcdd1)
Avatar billede b-and Novice
05. juli 2009 - 21:36 #4
Er du sikker på at det er det rigtige webcam du leder efter??

En søgning på Logitech gav dette resultat:

Din søgning - QuickCam pro 3000 - matchede ikke nogen dokumenter.
"QuickCam pro 3000 " gav ingen resultater.

Forslag:
Sørg for at alle ord er stavet korrekt.
Prøv forskellige søgeord
Prøv mere generelle søgeord.
Avatar billede zero_lock Nybegynder
06. juli 2009 - 09:50 #5
skulle måske have til føjet at jeg har prøvet alt indlysne...

glob>> nej har ikke cd`en mere men hentet driverne hos logitech

alt andet unlader jeg at kommentere da der skal holdes en sober tone
Avatar billede phm1970 Mester
28. juli 2009 - 14:19 #6
Jeg har samme webcam og hos mig fandt win7 det uden problemer og hentede selv driver osv :) så prøv igen ....
Avatar billede lasbas Nybegynder
23. september 2009 - 09:50 #7
Prøv at køre det i WinXP (sp3) kompabillity mode
Avatar billede lasbas Nybegynder
24. september 2009 - 13:48 #8
Har du prøvet at opdatere driveren direkte fra
enhedshåndteringen (søg automatisk efter driversoftware online)

Modsat hvad vi er vant til virker det faktisk ret godt i win7
Avatar billede zero_lock Nybegynder
20. februar 2010 - 15:01 #9
der skulle være nogle work arounds for at få det til og virke men jeg har købt et nyt cam