Avatar billede jonazdk Nybegynder
04. juli 2009 - 21:41 Der er 2 kommentarer

Random playliste med embedded YouTube video

Hejsa
Jeg sidder med en lille ting jeg godt kunne tænke mig.

Nemlig at få embeddede videoer i en playliste fra YouTube til blive afspillet i random rækkefølge.

Det er en standard feature på selve sitet hvor man bare klikker i Randomize check boxen og så er der ingen problemer.
Men så snart man har embeddet videoen er der ingen umiddelbare funktioner til at tage sig af den slags.
Jeg har googlet min fingre til blods men er ikke rigtigt kommet tættere en holdbar løsning. (fandt en lidt skidt løsning hvor man manuelt sorterer flere playlister og vælger dem gennem php) men den er jeg ikke helt varm på.

jeg har også været inde i 'view page source' og hapse randomize funktionen fra selve YouTube sitet og smidt det ind.

nu er jeg ikke programmør, så jeg fik det ikke til at virke.

men teoretisk burde det jo kunne lade sig gøre med lidt fiks javascript når nu de selv gør det på deres site.

håber nogle kan hjælpe. :)

cheers i sommeraftenvarmen.
Avatar billede mrtn Nybegynder
04. juli 2009 - 21:52 #1
Avatar billede mrtn Nybegynder
04. juli 2009 - 21:53 #2
Sorry #1 var forkert... Sorry...