Avatar billede Spain Nybegynder
03. juli 2009 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook HTML-fremviser

Jeg har fået problemer med at åbne filer som skal åbnes i et Explorer vindue (jeg har Vista).

Når jeg dobbeltklikker på filen får jeg følgende besked:
Filen Odrebekr.(HTML).HTM kan ikke oprettes. Højreklik på den mappe, du vil oprette filen i, og klik derefter på Egenskaber i genvejsmenuen for at koontrollere tilladelserne til mappen

I selve mailen skriver den følgende fejl:
Filen kan ikke vises, fordi der er en fejl i følgende fremviser:
HTML-fremviser

Jeg har forsøgt at gendanne mit system til et tidspunkt hvor jeg godt kunne åbne disse filer og jeg har forsøgt at reparere Office pakken, men intet har hjulpet.

Jeg har desuden forsøgt med følgende fremgangsmetode, men det har heller ikke hjulpet:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: SFC.exe /Scannow > ENTER
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart…
Avatar billede Spain Nybegynder
03. juli 2009 - 11:17 #1
Det skal desuden nævnes at det kun er vedhæftninger som hedder ovenstående.

Andre vedhæftninger som skal åbnes i et Explorer vindue har jeg ikke problemer med.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2009 - 13:12 #2
Avatar billede Spain Nybegynder
21. juli 2009 - 09:38 #3
Tusind tak - det hjalp :)
Avatar billede Spain Nybegynder
21. juli 2009 - 09:53 #4
Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2009 - 16:12 #5
Velbekomme, du kan først give point nu, hvor jeg har lagt et "Svar".  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.