Avatar billede mac10 Nybegynder
02. juli 2009 - 13:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Designe eget brevpapir i Outlook?

Hej eksperter,

Hvis jeg går ind i:
Funktioner->Indstillinger->Postformat->Brevpapir og skrifttyper
og vælger tema kan jeg se en masse standard skabeloner.

Det jeg ønsker er at bygge mit eget standard "e-mail brevpapir".

Hvordan kan man gøre dette? Det drejer sig om et vandmærke i baggrunden, et logo til højre og tekst i bunden.

På forhånd mange tak.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
02. juli 2009 - 14:05 #1
jeg mener vist at det kræver en slags 3'parts software.
Avatar billede mac10 Nybegynder
02. juli 2009 - 14:14 #2
Ved du hvilke tredjeparts software der kan dette?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
02. juli 2009 - 14:28 #3
http://www.fnsupport.dk/mailprogram.php#linkbrev - evt derinde. under outlook " lav dit eget brevpapir "
Avatar billede mac10 Nybegynder
02. juli 2009 - 14:52 #4
Fandt den også selv på google, men prøv at tryk på linket ved "Lav dit eget brevpapir".

Her er linket:
http://kamerasiden.dk/artikel/lav_dit_eget_brevpapir/

Her er indholdet på hjemmesiden:
"Warning: mysql_connect(): User 'mysqluser15830' has exceeded the 'max_connections' resource (current value: 2000) in /home/sv_kamerasidendk/system/sql_connect.php on line 9

Error: Could not log on to the database."

Ikke den helt store hjælp når dem der skal hjælpe en ikke engang kan finde ud af at sætte deres eget site ordentligt op :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
02. juli 2009 - 15:28 #5
nej det er jo sandt nok :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. juli 2009 - 21:29 #6
Skulle det være så stort et problem, at lave dit eget brevpapir?
Det brevpapir, som du kan vælge inde i Outlook er jo bare div. htm-filer.
Dem kan du jo lave i så mange tilgængelige programmer, og gemme dem her: C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Brevpapir\

Du kan f.eks. lave dem i enten word eller publisher, men du skal bare lige huske på, at når du sætter sådan en baggrund ind i din mailskabelon, så bliver din mail ret tung at danse med.
Prøv at forestille dig, at i en organisation med måske 1000 - 2000 brugere, og de alle sætter baggrund på deres mails, så giver det tilsammen et voldsomt unødigt pres på nettets båndbredde.
/ptj_11
Avatar billede mac10 Nybegynder
10. november 2010 - 12:48 #7
Lav svar tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. november 2010 - 19:33 #8
Hvis det er mig, du mener, så er dette et svar.
/ptj_11