Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 10:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Power Point

Hej.
Styreprogram er Vista, har Office til hejmmet og studiet 2007.
Spørgsmålet går på, at når jeg nogle gange modtaget mail med et link der skal åbnes med Power Point, kan det ikke lade sig gøre.
Er der nogle på sitet der kan forklare hvorfor???

På forhånd tak.

Venligst phs1
01. juli 2009 - 10:52 #1
Hvilket E-mail program ?

...kan det ikke lade sig gøre... - hvad siger/skriver den da ?
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 11:41 #2
Hej Karise_larry

E-mail program, - Windows mail.
Den skriver, - "Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling.
Opret en tilknytning i Angiv tilknytning i kontrolprogram".

Det der undrer mig er, at det kun er i sjældne tilfælde denne meddelelse dukker frem.
01. juli 2009 - 11:44 #3
Gem filen (den der ikke vil åbnes via Mail) et passende sted (Skrivebordet?). Og der dobbeltklik på den.... Vil den så åbne normalt ?
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 12:48 #4
Ja, - tak for hjælpen.
Venligst phs1
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 12:59 #5
Hej Karise_larry.
Er igen kommet til at give mig selv point, - hvis jeg vil give point skal jeg markere svar under dit indlæg, - ikke under mit indlæg.
Det er desværre sket for mig  en gang tidligere.
Beklager virkelig meget, - har nu fået banket det ind med 7 tommer søm.
Jeg kan tilsyneladende ikke ændre det.

venligst phs1
01. juli 2009 - 13:16 #6
... Svar lige på #3 ...
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 13:38 #7
Hej.
Kan du på denne måde få de velfortjente point???
Venligst phs1
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 13:53 #8
Når jeg svarer på #3 synes jeg at pointene bliver tildelt mig, da jeg skal "Acceptere dette svar" ud for mit indlæg.
Jeg er nybegynder herinde, så måske har jeg misforstået et ell. andet.
phs1
01. juli 2009 - 14:11 #9
[i]...Gem filen (den der ikke vil åbnes via Mail) et passende sted (Skrivebordet?). Og der dobbeltklik på den.... Vil den så åbne normalt ?...[i]

Det er det du lige skal svare på ...

PS: http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 14:28 #10
Sådan, - tror det nu lykkes, beklager endnu engang dit ekstra arbejde.
Venligst phs1
Avatar billede phs1 Nybegynder
01. juli 2009 - 14:32 #11
Selvom jeg under #9 svarer, dukker pointene op til mig.
01. juli 2009 - 14:56 #12
Ping...
(Det var et [svar]...)

Hvad blev så pointen/fidusen/løsningen ?