Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
01. juli 2009 - 10:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

afinstallation af hp image zone express

hej
jeg har en hp printer og har installeret den medfølgende software. Jeg bruger imidlertid ikke billedeprogrammet image zone express som følger med, og vil gerne afinstallere det. Det kan det ikke! har prøvet at afinstallere fra win kontrol panel men uden held, har også prøvet med ccleaner, også uden held. er der nogen der kender til en løsning?
på forhånd tak
Morten
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. juli 2009 - 22:58 #1
Har du set, om der i \Start/Programmer/hp image zone express er en uninstal-genvej?
/ptj_11
Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
01. juli 2009 - 23:22 #2
ja, der er kun en fjern installation, som fjerner hele inst. pakken fra hp inkl. drivere etc.
Morten
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. juli 2009 - 06:26 #3
Så må du prøve at afinstallere hele pakken. Dernæst installerer du din printer igen, men denne gang vælger du evt. avancerede muligheder, og fravælger det du ikke ønsker at installere.
/ptj_11
Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
02. juli 2009 - 14:49 #4
tjaa, mener at huske at der ikke er avancerede muligheder i installationsguiden. kan det passe?
Morten
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. juli 2009 - 21:14 #5
Skal jeg ikke kunne sige, jeg ved jo ikke hvilken printer, du har, men normalt er der mere end en mulighed under installationen.
/ptj_11
Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
09. juli 2009 - 20:42 #6
ok, det virkede. inst. den fulde pakke, og her fungerede afinst. software...
tak
Morten
Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
09. juli 2009 - 20:45 #7
lukket