Avatar billede bug30 Nybegynder
28. juni 2009 - 13:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

LevelOne FCS-1010 og Firefox

Hej jeg har et IP camera LevelOne FCS-1010 med web interface,

Problemet er at webinterfacet ikke virker i firefox men godt i IE,, da jag gik på med IE instaleret den en plug in, også virket det men den spørger ikke om jeg vil instalere plugin i firefox,,

er der noget jeg gør galt,, jeg er ret ny i firefox..

vh Reno
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2009 - 16:24 #1
Ingen løsning bare en ide

Læg spørgsmålet i katagorien Brower---> Mozilla.

Der er der flere eksperter i Firefox, der vil se det, tror jeg
Avatar billede bug30 Nybegynder
28. oktober 2009 - 13:05 #2
Lukker har smidt firefox i papirkurven