Avatar billede Bakkepigen Nybegynder
28. juni 2009 - 10:04 Der er 2 kommentarer

Netværksforbindelse

Jeg har intel proset wireless på min PC og den bestyrede mit trådløse netværk fint. I forbindelse med en opdatering af computeren "kom jeg til" at sige ja til at lade Windows bestyre netværksforbindelsen. Det gør Windows så nu, og det er meget ringere - langsommere og uden forbindelse flere steder i huset. Hvordan kommer jeg tilbage til det gamle system igen?

Søndagshilsen
Bakkepigen
Avatar billede thov Forsker
04. juli 2009 - 03:07 #1
Er det noget i den retning du har gjort http://itd.cqu.edu.au/FCWViewer/view.do?page=4355 ?
For så højreklikker du på PROSet ikonet (nede til højre for processlinien), og bestemmer at PROSet skal styre netværket.
Avatar billede Bakkepigen Nybegynder
07. juli 2009 - 21:09 #2
Har fundet ud af det, skulle lige fjerne et flueben i Indstillinger (ved brug Windows...) og så genstarte, så kom prosetikonet igen og igang automatisk.