Avatar billede Skynet Mester
27. juni 2009 - 22:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kontakte min SQL server, peljer ellers godt at kunne.

Nogle som har nogle gode råd til hvordan jeg kan få kontakt til min server. for 6 måneder siden virkede det.

TITLE: Connect to Server
------------------------------

Cannot connect to XXXXX-pc\sqlexpress.

------------------------------
ADDITIONAL INFORMATION:

Der opstod en netværksrelateret eller forekomstspecifik fejl, da det blev forsøgt at oprette forbindelse til SQL Server. Serveren blev ikke fundet, eller der var ikke adgang til den. Kontroller, at forekomstnavnet er korrekt, og at SQL Server er konfigureret til at tillade fjernforbindelser. (provider: Navngivet pipe-provider, error: 40 - Der kunne ikke åbnes en forbindelse til SQL Server.) (Microsoft SQL Server, Error: 2)

For help, click: http://go.microsoft.com/fwlink?ProdName=Microsoft+SQL+Server&EvtSrc=MSSQLServer&EvtID=2&LinkId=20476

------------------------------
BUTTONS:

OK
------------------------------
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. juni 2009 - 22:28 #1
sæt strøm til den
Avatar billede Skynet Mester
27. juni 2009 - 22:38 #2
Den kører på min bærbar, så der er strøm ;)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
27. juni 2009 - 23:53 #3
kører sql servicen?
Avatar billede Skynet Mester
22. december 2010 - 18:09 #4
jeg har ikke længere min PC, så lukker spørgsmålet