Avatar billede Gorgo Nybegynder
25. juni 2009 - 15:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Boot usb pin

Hej alle sammen.

Jeg har i tankerne om at jeg vil lave en usb disk hvor jeg vil lille mine windows systemer ud på (Windows Server 2008, Windows XP, Windows Vista).
Så vil jeg have sådan at den spørg om jeg vil starte op på den som en normal windows cd gør men så når jeg trykker ja til det vil jeg have sådan der kommer en liste op over de forskellige systemer jeg har lagt på den. + Jeg vil have mine Adobe programmer på den. Sådan jeg slipper for alle min CD/DVD'er.

Nogen af jer der ved om det kan lade sig gøre, og hvordan? :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. juni 2009 - 15:39 #1
du skal have en boot able usb (: - og du kan inde i bios sætte den til at boote op fra en usb port - husk! at hvis du starter din computer op med en alm. usb stik i så starter computeren ikke op (:
- tryk delete når du starter op, vælg advance bios features, boot scq eller boot sequence - og vælg boot from usb derinde. 1st boot device.
Avatar billede Gorgo Nybegynder
25. juni 2009 - 16:11 #2
Jamen kan man så godt ligge 3 forskellige styre-systemer på den? sådan man kan vælge hvilken man vil starte op i en menu af en art?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. juni 2009 - 16:33 #3
det mener jeg ikke at du kan..
Avatar billede Gorgo Nybegynder
25. juni 2009 - 17:06 #4
Når okay, det var sku trist :(
- Så kan jeg lige så godt have mine orginale CD/DVD'er til det istedet for at ligge dem over på en USB disk.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. juni 2009 - 17:24 #5
ja s:
Avatar billede thov Forsker
27. juni 2009 - 22:10 #6
Hvis du ikke vil bakse med CD/DVD skiver, kan de mountes i et virtuelt drev på harddisken.
http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm