Avatar billede soppdk Nybegynder
23. juni 2009 - 23:09 Der er 1 løsning

Live Messenger bruger bandwidth ved hver opstart

Hej alle,

Jeg har et sjovt og underligt problem, som jeg ikke selv har kunne komme til bunds i.

Jeg er lige skiftet til XP SP2 64bits (Msdn udgave) da jeg skiftet til Core i7 cpu
og derfor smed jeg jo selvfølgelig nyt system ind.

MSN køre ikke for godt på 64bits så jeg har skulle installe v.8.1

Men mit problem ligger i at hvergang jeg starter MSN
så kan jeg se via "Du meter" som måler mit forbrug på netkortet at den begynder at sende og modtage med ca. 150kb/s i starten tænkt jeg at det kunne være noget Shared folders som den skulle sync, men den gør det gang på gang.

Hvad jeg har prøvet.

1 : uninstall MSN og prøve med anden version.
2 : scanne for vira
3 : clean min regedit for alt msn og slettet og install igen
4 : søge som en gal på google

Nu begynder jeg at blive lidt panoid for jeg ser ingen grund til dette.

Så hvem af jer har hørt eller set til dette problem før eller har en god ide.
Bruge MSN hverdag til arbejde og hjemme.

Skal siges så snart jeg lukker MSN så stopper den med at forbruge den bandwidth.
Avatar billede soppdk Nybegynder
23. juni 2009 - 23:30 #1
Det ser ud til at jeg selv har løst det.

PRoblemet lå i at min pc har fast ip og på en eller anden måde, havde den slået dhcp til. da jeg så ville smide min faste ip ind sagde den, at ip`en var i brug på min pc. jeg svaret ja til at tvinge det igemmen at den skulle bruge den og nu gik det i sig selv.

det underlige er jo så at jeg kun har et netkort i min pc.