Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. juni 2009 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger samarbejdspartnere i København(håndværkere/indretningsbutikker)

Jeg er lige blevet uddannet boligstylist, derudover læser jeg til indretningskonsulent.
Har for nylig oprettet mit firmasite: http://soederberg-indretning.dk hvor jeg tilbyder private, samt kontorer i København min indretningshjælp.
I den forbindelse, søger jeg nogen samarbejdspartnere...
Det være sig gode stabile og proffesionelle håndværkere, og folk der indehaver boligbutikker.
Tænkte man kunne lave et netværk hvor man anbefalede/gjorde brug af hinandens ekspertiser.
Så når håndværkere stødte på kunder, der havde brug for indretningshjælp, så henviste de til mig, og visa versa....
Er der mon nogen herinde, der kunne være interesserede i sådan en ordning?
Hilsner Lone
Avatar billede j4k0b Nybegynder
23. juni 2009 - 19:45 #1
Prøv også www.amino.dk :-)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. juni 2009 - 20:02 #2
Det har jeg skam også gjort :) Men tak for forslaget ....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. januar 2011 - 20:02 #3
.....