Avatar billede Gorgo Nybegynder
22. juni 2009 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nas server.

Hej alle sammen.

Jeg sidder her med en tanke om at jeg vil lave en NAS server til alle mine billeder, musik og film.
Men er er løbet ind i et problem at jeg virkelig meget gerne vil have en web interface som linksys Mediahub til at se mine film og høre mit musik selv om jeg sidder i den anden ende af verdenen via nettet.

Mit spørgsmål er om der er nogen der kender til et NAS software med web interface, som er bruger venligt.
Avatar billede dstjulle Nybegynder
23. juni 2009 - 22:08 #1
jeg har selv en synology og den kan lige det du snakker om !!

du kan se lidt af det den kan her
http://www.synology.com/enu/products/tutorial/index.php
Avatar billede Gorgo Nybegynder
23. juni 2009 - 23:48 #2
Jeg kender godt til synology, men jeg vil helst selv lave en efter som jeg godt kan lide og lege med servers og sådan men jeg har aldrig kunne få en server til at kunne vise mine film på samme måde som youtube.
Avatar billede dstjulle Nybegynder
24. juni 2009 - 09:14 #3
ok
Avatar billede jkr_bygteq Nybegynder
17. juli 2009 - 11:21 #4
Jeg bruger QNAP i stor udstrækning, mine NAS fungerer fint sammen med mit mediecenter og Xboxen. Jeg bruger et TS509 som min main storage på loftet med 6TB i raid5 og så har 2 TS209 med 1.5TB i raid1 som står ved hvert af mine fjernsyn og indeholder mine nyeste film og musik. Så kan jeg sync om natten, det fungerer perfekt.