Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
22. juni 2009 - 10:26 Der er 1 løsning

File Browse Dialog i en MSI installations wizard

Har lavet en plugind til Microsoft CRM, der alle tilretninger installeres via et WebSetup project (en MSI installations wizard). Men der skal også laves rettelser til selve sitmap'et, hvilket i det her tilfælde er en XML fil - der skal exporteres fra CRM i hvert enkelt tilfælde. Derfor vil jeg gerne give mulighed for at indlæse en sti til en lokal fil i forbindelse med et Custom Dialog vindue, men har så langt ikke fundet ud hvordan jeg får lavet en sådan. Har forsøgt at manuelt rette i MSI filen ved hjælp af Orca, uden at lykkedes.
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
30. juni 2009 - 13:38 #1
Har vel sådan set kommet frem til at dette slet ikke er muligt... da der i Control tabellen i MSI pakken kun er muligt at lave en folder browser... IKKE en file browser!