Avatar billede den_ Nybegynder
22. juni 2009 - 05:25 Der er 2 kommentarer

problember med ram skifte

hej allesammen

Jeg har en acer travelmate 5520 som jeg har købt 2*2gb ram klodser til men når jeg mont dem og starter den op igen sige den lidt sjovt fra cd-rom drevet, skærmen er sort og ingen ting. Den har som standard 1 gb og køre med vista hvilket ikke helt hænger sammen.
rammene er bestilt via kingston hjemmeside hvor man vælger ens model og det hele.
når jeg sætter de gamle i starter den op igen, har også prøvet at lade en af de 512 mb side også en 2gb men der hjælper heller ikke.
De skulle ved ikke være nogle der ved hvad der er galt..

hilsen
dennis
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2009 - 17:39 #1
Du burde måske opdatere BIOS.
Avatar billede den_ Nybegynder
22. juni 2009 - 22:18 #2
Kuzzia: Jeg takker mange gange det hjalp