Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 14:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan pludselig ikke logge på Nordeas netbank

Hej !
jeg har pludselig fået problem med at logge på Nordeas netbank. Var på i går...men hele dagen i dag har jeg ikke kunnet komme på.
Problemet er følgende. jeg går til Nordeas hjemmeside - og klikket på Log på-  Netbank. her plejer der jo at fremkomme boks hvor jeg jeg indsætter min sikkerhedsnøgle og password.....men disse ruder kommer ikke frem.....i stedet for springer internet eksplorer tilbage og siger noget i retning a: denne fane er gendannet......og hurtigt går den videre til : Vi kan ikke sende dig tilbage til nordea.dk....
Jeg har windows vista - fuldt opdateret. Min Java er SE 6 U 14

Nogen der har forslag til løsning af problemet ? Jeg har fået en veninde til at se om hun kunne få ruderne frem på hjemmesiden, når man klikker på login - og det kunne hun - så det må være noget på min pc. måske noget med opdateringen af JAVA ?
Håber nogen kan hjælpe mig !
Hilsen Anette
Avatar billede justrace Novice
21. juni 2009 - 14:54 #1
Det kunne jo være banken der har problemer. :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. juni 2009 - 14:58 #2
Ind i tilføj/fjern programmer. Der fjerner du java. Har du flere versioner liggende der, fjerner du dem alle sammen. Genstart maskinen, og gå til
http://www.nordea.dk/Privat/Internet%2bog%2btelefon/R%c3%a5dgivning%2bom%2binternet%2bog%2btelefon/Sikkerhedsopdateringer/48402.html?strcorecontentarea=130
Der henter du en ny java og installerer den.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
21. juni 2009 - 15:02 #3
efter min mening vil jeg IKKE bruge netbank og iser ikke efter det du har oplevet...
Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 15:11 #4
Det jeg har oplevet....hvad mener du ?
Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 15:13 #5
Jeg vil lige tilføje, at der sker det samme, når jeg bruger firefox.
Har faktisk prøvet at afinstallere java og installere igen....men vil prøve igen.
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 15:32 #6
aha...

jeg har et lille program som måske kan hjælpe dig

jeg vil gætte på at du er blevet hacket!

dette program virker 100%! men... jeg skal lige vide om du har windows vista, XP eller 2000

også skal jeg ha' din mail så jeg kan sende dig programmet...
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 15:33 #7
programmet kan ikke downloades på internettet
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 15:38 #8
jeg fik det som gave fra en der lige havde købt det 150 dollars

men dette er et forum hvor man skal hjælpe så du må få det gratis!
Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 15:47 #9
Hej Dragonknight !
Tak for dit svar - det kunne jeg bruge. Jeg havde 3 udgaver af Java installeret - fjernede dem alle og installlerede nyt via dit link og nu virker det ! Mange tak. Mit problem er så bare nu, at jeg efter eksperten er lavet om - ikke kan finde ud af at give dig pointene. Kan du eller en anden hjælpe mig, så du får de 100 point ?
Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 15:58 #10
Tak skal du have - din vejledning virkede. Fjernede 3 java-udgaver og indlagde nyt via dit link. Tak for hjælpen !
Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 16:00 #11
Nej du bliver vist lige nødt til at komme med et svar, dragonknight, så jeg kan give dig point !
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 16:18 #12
ja men jeg kan da ikke hjælpe dig hvis jeg ikke kan sende dig programmet
Avatar billede anba Mester
21. juni 2009 - 16:22 #13
Jamen jeg har jo fået et brugbart svar fra Dragonknight, som løste mit problem.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. juni 2009 - 16:35 #14
Super :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. juni 2009 - 16:36 #15
Et svar :-)
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
22. juni 2009 - 20:42 #16
ok undskyld...:D