Avatar billede bas Forsker
19. juni 2009 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sortere delte kalendere alfabetisk?

Hej

Kan man i Outlook 2003 sortere listen over dem man deler kalender med alfabetisk? Altså jeg tænker på, om den oversigt der er i vestre side over dem man deler kaldender med kan sorteres alfabetisk? Det kunne være praktisk, hvis man har
mange på listen.

Hvis ja, hvad er fremgangsmåden?

Tak.

Mvh. Martin
Avatar billede bas Forsker
17. juli 2009 - 17:22 #1
Hmm, det er der måske ingen løsning på.

Mvh. Martin
Avatar billede bas Forsker
20. juli 2009 - 14:05 #2
Under Andre kalendere kan man højreklikke på det navn man vil flytte op eller ned og derefter vælge Flyt op eller ned på listen.

/Martin