Avatar billede casper95 Nybegynder
19. juni 2009 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

grldr mangler hjælp

Uanset om jeg formatere mit system drev, og installere windows forfra... for jeg stadig denne besked inden den starter den er der dog kun i 5 sek. men det er stadig irriterende... Jeg kan ikke finde ud af at fjerne det... Lige inden den booter windows får jeg denne besked... :

try (hd0,0): NTFS5: no grldr
Try (hd0,1): invalid or null
Try (hd0,2): invaild or null
Try (hd0,3): invaild or null
Timeout 5 sec

Også noget mere jeg ikke helt kan huske...

Jeg er villig til at give 500 point i alt... Jeg skal bare have det løst!...
Avatar billede casper95 Nybegynder
19. juni 2009 - 13:32 #1
Det er efter jeg har leget med Grub4dos og noget usb hiren's boot dette problem har stået på... Det er meget irriterende....

Og jeg har jo prøvet at formatere mit c drev... og mit d drev (backup) har jo ikke noget med dette at gøre?...

ps jeg kører med windows 7 hvis det er til nogen hjælp...
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2009 - 18:19 #2
Det kan sagtens løses, men det kræver muligvis en gang KILLDISK. det som er problemet er,at du ikke har fået fjernet alle data som grub4dos har lagt i bootsectoren, prøv at boote op på din installations-skive - vælg reparer - reparer startfunktioner
Avatar billede casper95 Nybegynder
21. juni 2009 - 12:22 #3
Tak for svaret...Men har ikke mulighed for det... Nu kan den faktisk ikke starte ? :s

Den når til det der Acer logo og kommer ikke videre... Det er i øvrigt en Acer Aspire 6935G... Den ryger til reparation i morgen...
Avatar billede casper95 Nybegynder
01. november 2009 - 00:11 #4
Tråden lukkes...