Avatar billede casper95 Nybegynder
18. juni 2009 - 20:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SATA og Norton Ghost

Hej... :-)

Jeg har fået en PC hvor der sidder en SATA dvd brænder i, hvilket giver mig lide problemer, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Jeg har nu en cd med norton ghost, men kan ikke rigtigt få den startet den op, da den ikke understøtter mit sata dvd/brænder drev...

Så er der nogle af Jer, der kan guide mig lidt, jeg har også et usb stik på 2gb, som jeg ikke bruger, så den kan jeg godt bruge til dette hvis det er muligt...

Jeg har en ghost.exe fil som vi skal have lavet til noget bootable usb halløj.... hvis det kan lade sig gøre...

Jeg har IKKE mulighed for noget med disketter.

Håber på lidt hjælp...

Hilsen Casper :-)
Avatar billede casper95 Nybegynder
18. juni 2009 - 20:31 #1
hvilket giver mig lidt****
Avatar billede casper95 Nybegynder
01. november 2009 - 00:12 #2
Gammel tråd lukkes.

Jeg fandt dog et andet alternativ. USB Hiren boot :-)